نوشته شده توسط : شب

آموزش کامل طرز تهیه ماکارونی همبرگری

آموزش طبخ ماکارونی همبرگری , طرز تهیه ماکارونی همبرگر

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه ماکارانی همبرگری را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور آشپزی ، این پست را دنبال کنید

آشپزی , آموزش آشپزی

مواد لازم برای ماکارونی همبرگری :

ماکارونی خام    ۲ فنجان

روغن زیتون    ۱ قاشق غذاخوری

گوشت راسته     ۴۵۰ گرم

پیاز خرد شده    ۱ عدد

نمک    نصف قاشق چایخوری

فلفل چیلی    مقدار کمی

دانه کرفس    نصف قاشق چایخوری

کنسرو ۷۰۰ گرمی گوجه فرنگی    ۱ عدد

سس ورستر شایر    ۲ قاشق غذاخوری

جعفری تازه خرد شده    یک چهارم فنجان

نمک و فلفل سیاه تازه    برای مزه دار کردن

پخت مرغ سوخاری با سس قارچ , طرز تهیه ران مرغ سوخاری با سس قارچ

طرز تهیه ماکارونی همبرگری :

یک قابلمه بزرگ برداشته و مقداری آب و نمک داخل آن بریزید و طبق دستور روی بسته ماکارونی، آن را طبخ کنید. در حین پخت ماکارونی، سس را درست کنید. یک ماهیتابه برداشته و یک قاشق روغن زیتون داخل آن ریخته و گوشت را روی حرارت بالا سرخ کنید تا قهوه ای رنگ شود. دائم آن را هم بزنید.

آموزش طرز تهیه همبرگر شكم پر دوبل

وقتی گوشت قهوه ای رنگ شد، پیاز را اضافه کرده و هم بزنید. تا زمانی که پیاز نرم شود به تفت دادن ادامه دهید (۴ تا ۶ دقیقه). دانه کرفس، فلفل چیلی و نمک را هم اضافه کرده و گوجه ها و سس ورستر شایر را داخل ماهیتابه ریخته و خوب هم بزنید. اجازه دهید برای ۵ دقیقه بجوشد. حالا ماکارونی آبکشی شده و پخته را همراه با جعفری در ماهیتابه بریزید. ۵ دقیقه آن را تفت دهید.

آموزش کامل طرز تهیه کباب کوبیده مرغ آموزش طبخ کوبیده مخصوص مرغ

در آخر فلفل سیاه و نمک را برای طعم دار شدن اضافه کنید.

منبع : novinzi.com

آموزش کامل طرز تهیه ماکارونی همبرگری

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

عکس ها و تاریخچه قلعه تاریخی بهستان استان زنجان

قلعه بهستان استان زنجان , عکس قلعه تاریخی بهستان , تاریخچه قلعه تاریخی بهستان

نمکستان » عکس ها و تاریخچه قلعه زیبا و تاریخی بهستان در زنجان ، در ادامه با ما همراه باشید

گردشگری ایران , ایران گردی , سفرهای توریستی

قلعه بهستان ماهنشان زنجان

قلعه بهستان یا کهن دژ در شهرستان ماه‌نشان در استان زنجان قرار دارد و قدمت این دژ به دوره هخامنشیان برمی‌گردد. قلعه بهستان یکی از 20 قلعه تاریخی شهرستان ماه نشان در استان زنجان است که دوران استفاده  از آن تا قرن پنجم هجری قمری تخمین زده می‌شود. به علت شرایط زمانی خاص آن دوره، حاکمان جهت دفاع از خود و مردم اقدام به ساخت این قلعه کرده‌اند.

طبقات بالای قلعه بهستان جهت دفاع و طبقات پایین‌تر به عنوان زاغه و محل نگهداری آذوقه مردم مورد استفاده قرار می‌گرفت. این قلعه که در دل کوهی از جنس خاک سفت و سخت بنا شده است به علت وزش بادهای تند و فرسایش و همچنین عبور رودخانه قزل اوزن از کنار قلعه در حال تخریب است. سازندگان قلعه بهستان با در نظرداشتن طرح اولیه، اقدام به کندن کوه و تخلیه خاک‌ها و سنگ‌ها کرده‌اند و اتاق‌ها را بوجود آوردند و به هر تعدادی که به اتاق‌های آن اضافه شده راه‌های ارتباطی آنها به مجموعه نیز بصورت دالان‌هایی افزوده شده.

 ارزان ترین تور های مسافرتی , لیست ارزان ترین تور های مسافرتی , تور ارزان برای سفر

تاریخچه قلعه بهستان

برخی، پیشینه این دژ را به زمان ماد نسبت می‌دهند. مادها از طریق مصب و کناره‌های رودخانه قزل اوزن وارد فلات ایران شدند و در روستاهایی همچون مادآباد در ۱۵ کیلومتری شهر ماه‌نشان مستقر شدند و وجود قلعه‌های دفاعی همچون “قلعه بهستان” در ۱۲ کیلومتری ماه‌نشان معماری زیبا و هنرمندانه‌ای را به نمایش گذاشته‌است. اما بر اساس پژوهش‌های باستان‌شناسی تاکنون، پیشینه این دژ به دوره هخامنشیان به اثبات رسیده است. این دژ در دوره پس از اسلام و تا قرن پنجم نیز این دژ پابرجا بوده و کاربرد داشته‌است. فضای کلی قلعه بهستان به 3 دسته شامل اتاق‌ها، دالان‌ها و راه‌پله‌ها تقسیم می‌شده‌ تکه گاه دارای سقفی تیزه‌دار و دارای محل‌هایی به شکل مثلث یا مدور روی دیوارها برای قرار گرفتن پیه‌سوز بوده‌است.

مکان های تفریحی آبادان , بازارهای آبادان , آثار تاریخی آبادان

دالانها : دالانهای ارتباطی به صورت راهروهای عمومی برای سهولت دسترسی به اتاقها و سایر قسمتها بوده عرض یکی از این دادلانها به سه متر می رسد .

اتاقها : خود شامل اتاقهای بزرگ و اتاقهای کوچک

الف : اتاقهای بزرگ : این اتاقها دارای اندازه های یکسانی نیستند در یک مورد نمونه برداری شده ابعاد اتاقها 5 در 20/6 متر و ارتفاع آن از کف تا سقف به 7/2 متر که دارای سقفی مسطح می باشد کار شده است در قسمت انتهایی بعضی از این اتاقعل فضای کوچکتر به ابعاد 1 در 1 متر تعبیه شده است .

مسجد سلیمیه , مسجد سلیمیه ادیرنه , مسجد سلیمیه استانبول ترکیه

ب : اتاقهای کوچک : در ساخت این اتاقها نیز از اندازه یکسانی تبعیت نشده ، اندازه یکی از آنها 2 در 50/2 متر و ارتفاع آن 40/2 و تعدادی از این اتاقها دارای سقف تیزه دار چناقی هستند در دو سمت ورودی دیوار اتاقها ، گودیهای مثلث شکل کوچک و با مدور کنده شده که هدف از ایجاد آنها جهت قرار گیری پیه سوزها و روشنایی محوطه بوده و هر اندازه مساحت اتاقها بزرگتر شده بر تعداد و اندازه مقر روشنایی نیز افزوده شده است به طوریکه در یکی از این اتاقهای بزرگ تعداد آن تا 4 عدد در هر طرف می رسد .

مسجد جامع جورجیر در اصفهان

امروزه به ندرت از این اتاقها برای نگهداری دام استفاده می شود و در روستاهای سطح استان از آن به نام زاغه یاد می کنند اما در بازدید از  قلعه بهستان به دلایلی دست یافتیم که ثابت می کند کاربری های دیگری غیر از آنگچه گفته میشود داشته است . در پایین ترین ضلع شمال شرقی قلعه مشرف بر رودخانه قزل اوزن اتاقی مشاهده گردید که سطوح دیواره های داخلی و کف آن دارای اندو و گچی بوده که احتمالاً به منور سکونت از آن استفاده می کردند. از قسمتهای مهمی که تا امروز دست نخورده و سالم باقی مانده ورودی یکی از راه پله های ضلع شمال غربی قلعه است بالای این ورودی به تاقی به شکل تاق مهرابهای مساجد دوران اسلامی تزیین شده است. اجرای این نوع تاق تزئینی مشخصاً متعلق به معماری دوره اسلامی و یادآور کوچه های سر پوشیده تاق دار در شهر های این دوره باشد .

عکس های پل ناکجا آباد

پله ها : وجود راه پله های زیاد با عرض یک متر که اقتباس از راه پلة بنا ها و مناره های دوره اسلامی است متاسفانه بعلت صعب العبور بودن راه تردد به سطح بالایی قلعه و خطری که بازدید کننده را تهدید می کند مانع از رسیدن به سطح بالای قله می باشد و بدون عملیات کوهنوردی صعود را غیر ممکن می سازد . این دژ دارای راه‌پله‌های زیگ‌زاگی در ضلع‌های غربی و شرقی است که روزگاری از پایینی‌ترین قسمت ضلع شمالی آن شروع می‌شده و به دلیل فرسایش طبقات زیرین آن، تردد در این مسیر خطرناک و تقریباً ناممکن است.

راه‌پله‌های ضلع شمال‌غربی قلعه بهستان به عنوان یکی از مناطق دست نخورده و سالم دژ بهستان است که بالای این پله‌ها، اتاقی به شکل طاق محراب‌های مسجد دوران اسلامی تزئین شده متعلق به دوره اسلامی وجود دارد و راه‌پله‌های زیاد با عرض یک متر نیز اقتباس از این سبک معماری است. قسمت بالای قلعه بهستان با گچ اندوده شده و داخل آن حوضی با ابعاد 7 در 3 متر و از جنس سنگ و ساروج قرار دارد که با استفاده از لوله‌های آب گلی نیم‌متری به اسم گنگ آب آن تأمین می‌شده‌است.

نرماندی فرانسه , عکس شهر نرماندی فرانسه

سفال : وجود سفالینه های بدون لعاب ساده و منقوش مزین به نقوش هندسی و قطعات سفالینه های نقش کنده زیر لعاب با رنگ سبز و کرم قدمت این قلعه را که متعلق به قرون پنجم هجری قمری به بعد و مصادف با دوره اسلامی باشد را برای ما روشن می سازد.

در مورد انگیزه و علل وجود قلعه بهستان و ساخت آن در منطقه می توان چنین اظهار نظر نمود که با توجه به نیاز حاکمان به جایگاه مستحکم و مناسب تدافعی که بتواند از خود و مردم دفاع کنند اقدام به ساخت چنین قلعه های در تمامی روستاهای منطقه در دوران اسلامی نموده اند.

پل بند شادروان, پل بند شوشتر,سد شادروان شوشتر

با توجه به کلیه مطالعات و پژوهش های انجام گرفته درباره قلعه های تاریخی استان زنجان و گمانه زنی در قلعه های دیگر استان از جمله قلعه سهرین می توان چنین نتیجه گرفت که قلعه روستای بهستان به منظور اولاً : برای مرکزیت سیاسی و اداری روستا، ثانیاً : محل استقرار حاکم محلی، که در حقیقت همان کهندژ روستا بوده احداث گردیده است. احتمالاً سطوح فوقانی آن و سایر الحاقات به موارد مذکور آن اختاتص داشته و طبقات پایین تر آن حکم زاغه را داشته که ساکنین هر روستا سرمایه ی زندگی خود را اعم از دام و غلات را در آن نگهداری می کردند و در مواقع خط پناهگاه مستحکمی برای اهالی بوده است .

 تصاویر جاذبه های گردشگری ایران + توضیحات کامل جاذبه های گردشگری ایران,جاذبه هاى طبيعى,گردشگری ایران

عوامل تخریب قلعه بهستان:

امروزه دو عامل اصلی  قلعه تاریخی بهستان را تهدید و موجبات آنرا فراهم می سازد که عبارتند از :

عوامل طبیعی : خود شامل آب و هوای طبیعی، وزش باد های تند و از همه مهمتر عبور رودخانه قزل اوزن از دامنه شمالی قلعه که شست و شوی دیواره های و فرسایش آنرا منجر می شود .

عوامل انسانی : عارضه ای که به طبع محوطه های باستانی با آن مواجه هستند و قلعه ی بهستان به شماره 1458 در فهرست اثار ملی کشور ثبت و تحت حفاظت سازمان میراث فرهنگی می باشد .

هم اکنون به دلیل تخریب زیاد تنها با کوهنوردی می‌توان بر بالای قلعه با تخته سنگ‌های عظیم مسطح آن رسید. این دژ به شماره 1458 به نام قلعه بهستان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده‌است.

      توضیحات کامل درباره تور لحظه آخری دبی ترکیه,تور لحظه آخری,تور دبی,تور ترکیه

منابع : تبیان ، همشهری آنلاین

عکس ها و تاریخچه قلعه تاریخی بهستان استان زنجان

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

عکس های دیده نشده سحر بی نیاز قبل از عمل زیبایی

 

عکس های دیده نشده سحر بی نیاز قبل از عمل زیبایی نمکستان » عکس های سحر بی نیاز قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی ، در ادامه با ما…

عکس های دیده نشده سحر بی نیاز قبل از عمل زیبایی

سحر بی نیاز قبل از عمل زیبایی , عمل بینی سحر بی نیاز , عمل های زیبایی سحر بی نیاز

نمکستان » عکس های سحر بی نیاز قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی ، در ادامه با ما همراه باشید

سحر بی نیاز , بیوگرافی سحر بی نیاز , عکس های سحر بی نیاز

سحر بی نیاز مدل و بازیگر ایرانی و هندی قبل از عمل زیبایی

سحر بی نیاز , بیوگرافی سحر بی نیاز , عکس های سحر بی نیاز

عکس های دیده نشده سحر بی نیاز قبل از عمل زیبایی

 



:: بازدید از این مطلب : 1774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

دعای سریع الاستجابة | دعاء سريع الاستجابة نمکستان » دعاهای سریع الاجابه را در این مطلب با هم مطالعه می کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید دعاهای سریع…

دعای سریع الاستجابة | دعاء سريع الاستجابة

برآورده شدن سریع حاجت دعای برآورده شدن سریع حاجت doa sariol ejabe

نمکستان » دعاهای سریع الاجابه را در این مطلب با هم مطالعه می کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید

دعاهای سریع الاستجابة با اهمیت خاص

اگرچه دعاهای زیادی از امامان معصوم (ع) نقل شده است که مورد اجابت واقع شده و سریع الاجابة هستند، که ذکر متن آنها در این جا مقدور نیست و فقط به ذکر اسامی چند مورد که دارای اهمیت خاص هستند اشاره می شود:

1. دعای توسل

2. دعای فرج

3. دعای اسم اعظم

4. دعای مقاتل بن سلیمان از امام سجاد(ع)

5. دعایی تحت عنوان سریع الاجابة: از امام موسی بن جعفر (ع) با این شروع که: «اللهم انی اطعتک فی احب الاشیاء الیک و ….»

6. دعایی از امام صادق (ع) که هر کسی ده بار یا الله بگوید، به او گفته می شود، لبیک، حاجت تو چیست؟

7. دعایی از امام جعفر صادق (ع) که هر کس یا رب یا الله بگوید به گونه ای که تا نفس او قطع شود، گفته می شود لبیک حاجت تو چیست؟

این دعا ها در کتاب مفاتیح الجنان تحت عنوان دعای سریع الاجابة آمده است.

دعای سریع الاستجابه امام موسی کاظم دعای سریع الاجابة امام سجاد

پاسخ تفصیلی

دعا ارتباط نیازمندانه بنده با ذات حق تعالی، برای رفع نیازهای دنیوی و اخروی است.

استجابت دعا، مانند هر پدیده دیگری، قوانین آداب و شروطی دارد که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می رسد و اگر آن شرایط موجود نباشد، یا مانعی در استجابت آن باشد که ما به آن علم نداریم، اگر چه سریع الاجابة ترین دعا هم باشد، باز ممکن است مورد اجابت واقع نشود. [1] به هر حال چون ذکر متن دعاها در این جا مقدور نیست، فقط به ذکر اسامی چند مورد که دارای اهمیت خاص هستند اشاره می شود:

1. دعای توسل:

محمد ابن بابویه دعای توسل را از ائمه (ع) نقل کرده و گفته است که این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آن که اثر اجابت آن را به زودی یافتم دعای توسل از دعاهای مشهور است که در شب های چهارشنبه خوانده می شود. در این دعا با توسل به چهارده معصوم (ع) و واسطه قرار دادن آنها به درگاه الاهی پس از اتمام دعا، حاجت خود را از خدا در خواست می کنیم. جملات صدر و ذیل آن چنین است: « اللهم انی اسئلک و اتوجه الیک بنبیک نبی الرحمة…» خدایا من از تو می خواهم و روی می آورم به سوی تو، به پیامبرت، پیامبر رحمت… «یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله» ای آبرومند نزد خدا، شفاعت کن برای ما نزد خدا [2] .

2. دعای فرج:

کفعمی درکتاب بلدالامین دعایی از حضرت علی (ع) نقل کرده که اگر شخص گرفتار، ترسیده، نگران و غم دیده، آن را بخواند، حق تعالی گشایش در کار او ایجاد نماید، که ابتدا و انتهای این دعا چنین است:  «یا عماد من لا عماد له…» : ای پشتیبان کسی که پشتیبان ندارد… «وافعل بی ما انت اهله»: با من چنان کن که تو اهل آنی [3] . و آنگاه پس از دعاء حاجت خود را بطلبد.

خاصیت سوره نجم،تفسیر سوره نجم,فضیلت های سوره نجم,soore najm,tqdgj ihd s,vi k[l

3. دعای اسم اعظم:

سید علیخان شیرازی درکتاب کلم طیب نقل فرموده: اسم اعظم خدای تعالی آن است که افتتاح او « الله» و اختتام او «هو» است، هر که اسم اعظم خدای تعالی را روزی یازده بار ورد خود قرار بدهد، هرآینه هر امر مهم جزئی و کلی برای او آسان شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره ی مبارکه ی بقره، آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آنها صورت نمی گیرد:

1. «الله لا إله إلا هو الحی القیوم … » تا آخر آیة الکرسی،

2. «الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …»

3. «الله لا إله ان هو لیجمعنکم …»

4. «الله لا إله ان هو له الاسماء …»

5. «الله لا إله الا هو و علی إلله…» [4]

دعای خروج از منزل،دعای بیرون آمدن از منزل,doaye khorooj az manzel,nuhd ov,[ hc lkcg

4. دعای مقاتل بن سلیمان از امام سجاد (ع):

دعای سریع الاستجابه امام زین العابدین علیه السلام

امام سجاد (ع) به مقاتل بن سلیمان، دعایی را تعلیم داده، که مقاتل گوید هر کس این دعا را صد بار بخواند ، دعایش مستجاب خواهد شد. ابتدا و انتهای این دعا چنین است: «الهی کیف ادعوک و انا…:» خدایا چطور بخوانم تو را و حال من منم… «تفرج عنی فرجا عاجلا غیر اجل نفسک و رحمتک یا ارحم الراحمین» گشایش فوری بدون مدت دار، به من عطا کن به فضل و رحمت خودت، ای مهربان ترین مهربانان. [5]

5. دعای سریع الاجابة :

دعای سریع الاستجابه امام موسی کاظم علیه السلام

کفعمی در بلدالامین دعایی از امام موسی کاظم (ع) نقل کرده و فرموده: عظیم الشأن و سریع الاجابة است که جملات صدر و ذیل آن چنین است:

«اللهم انی اطعتک فی احب الاشیاء الیک و هو التوحید»: خدایا من تو را اطاعت کردم در آنچه بیشتر دوست داری و آن یگانه دانستن تواست.

«و ارزقنی من حیث احتسب و من حیث لا احتسبه، انک ترزق من تشاء بغیر حساب»، روزی ام ده، از آن جا که گمان می برم و از آن جا که گمان نمی برم؛ زیرا تو روزی دهی هر که را بخواهی بی حساب؛ پس از اتمام دعا حاجت خود را بطلب. [6]

دعای سریع الاستجابه امام جعفر صادق علیه السلام

6. دعایی از امام صادق (ع) که هر کسی ده بار یا الله بگوید، به او گفته می شود، لبیک، حاجت تو چیست؟. [7]

7. دعایی از امام جعفر صادق (ع) که هر کس یا رب یا الله بگوید به گونه ای که تا نفس او قطع شود، گفته می شود لبیک حاجت تو چیست؟. [8]

همه ی این دعاها را مرحوم شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان، فصل پنجم آورده است.

البته لازم به تذکر است که برای حاجت های خاص، دعاهای خاصی وارد شده است که برای کسب اطلاع از آنها می توانید به کتاب مفاتیح الجنان مراجعه کنید.

مسایل مذهبی مطالب مذهبی و دینی

 **************************************

[1]   برای آگاهی بیشتر در باره ی دعا آداب و شرایط آن رجوع کنید به نمایه های :

۱.   شرایط حتمی استجابت دعا، سؤال شماره ی ۹۸۳.

۲.   نحوه و چگونگی تشخیص مصلحت در دعا، سؤال شماره ی ۷۶۴.

[2]    مفاتیح الجنان، دعای توسل، ص 225.

[3]    همان؛ دعای فرج.

[4]    همان، آیات اسم اعظم، ص 224.

[5]    همان، دعای مقاتل بن سلیمان، ص 236.

[6]    مفاتیح الجنان، دعای سریع الاجابة، ص 237 و 754.

[7]    اصول کافی، کتاب الدعاء، باب: هر کس ده بار یا الله بگوید.

[8]    همان، باب هر کس یا الله یا رب بگوید تا نفس بند آید.

دعاهای سریع الاستجابة جهت رسیدن به حاجت

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

تزیین یخچال عروس | تزیینات یخچال عروس | چیدن یخچال عروس

تزیین یخچال عروس و داماد تزیین یخچال عروس 2016 تزیین یخچال عروس جدید tazeen yakhchal aroos

نمکستان » عکس های جذاب نمونه هایی از جدیدترین تزیینات یخچال جهیزیه عروس ، در ادامه با ما همراه باشید

تزیین یخچال عروس تزیینات یخچال عروس jcddk do]hg uv,s چینش یخچال عروس

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون خارجی

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

 چیدمان سرویس بهداشتی, بهترین ایده ها برای تزئین سرویس بهداشتی ,تزیینات حمام و دستشویی,tazein servis behdashti,jcddk sv,ds finhajd

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

 دکوراسیون و سرویس خواب عروس, چیدمان سرویس خواب عروس و داماد,servis khab asroos,sv,ds o,hd uv,s , nhlhn

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

 طراحی خانه های یک خوابه 100 متری,نقشه آپارتمان کوچک 80 متری,naghshe aparteman,krai H\hvjlhk

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

عکس های خفن عکس های لورفته u;s ihd otk

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

سایت سرگرمی پرتال تفریحی سایت سرگرمی نمکستان

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

فال روزانه فال امروز فال روز

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

فال تاروت فال تاروت آنلاین فال تاروت صغیر

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

فال حافظ با تعبیر فال حافظ با معنی thg phtz

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

فال عطسه thg uxsi فال عطسه واقعی

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

تبدیل تاریخ jfndg jhvdo تبدیل شمسی به میلادی

گالری تصاویر و عکس های جذاب و زیبا از تزیین یخچال عروس خانم ها

اس ام اس sms اس ام اس خنده دار hs hl hs

گالری جدیدترین مدل های تزیین یخچال عروس

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

مدل رژ لب قرمز | مدل رژ لب مات | مدل رژ لب 2016

رژلب براق رژ لب قرمز رژ لب زدن رژ لب مات rozh lab vC gf

نمکستان » عکس های زیبا و جذاب انواع مدل های جدید رژلب 2016 ، در ادامه با ما همراه باشید

آرایش مدل آرایش صورت مدل آرایش جدید model arayesh

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب زرشکی مات برای زمستان 2016

a;s عکس aks عکس های خفن aks khafan عکس لو رفته lo rafte

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب صورتی روشن برای زمستان 2016

فال روزانه fal roozane فال امروز thg v,chki طالع بینی fal emrooz

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب زرشکی روشن برای زمستان 2016

فال حافظ fall hafez فال حافظ با تفسیر thg phtz

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب سرخابی روشن برای زمستان 2016

thg uxsi فال عطسه fal atse گرفتن فال عطسه شنبه

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب قرمز زرشکی برای زمستان 2016

فال تاروت fal taroot فال تاروت کبیر

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب صورتی براق برای زمستان 2016

تبدیل تاریخ tabdil tarikh تبدیل شمسی به میلادی jfndg jhvdo

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب کالباسی برای زمستان 2016

اس ام اس خنده دار sms khandedar اس ام اس hs hl hs

گالری عکس ها و تصاویر سری جدید رژ لب نارنجی مات برای زمستان 2016

فال روزانه فال روز فال امروز thg v,chki

گالری تصاویر انواع مدل رژ لب سال 2016

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

داستانهای کوتاه | داستان پیشگوی پادشاه | داستان کوتاه

داستانهای پادشاهان پیشگوی پادشاه حکایت پیشگویی برای پادشاه dastan padeshah nhsjhk \hnahi

نمکستان » داستان زیبا و اموزنده در مورد پیشگویی برای پادشاه ، در ادامه با ما همراه باشید

داستان زیبا و آموزنده پیشگویی برای پادشاه نادان

روزي پیش گوي پادشاهی به او گفت که در روز و ساعت مشخصی بلاي عظیمی براي پادشاه اتفاق خواهد افتاد.  پادشاه از شنیدن این پیش گویی خوشحال شد. چرا که می توانست پیش از وقوع حادثه کاري بکند. پادشاه به سرعت به بهترین معماران کشورش دستور داد هر چه زودتر محکم ترین قلعه را برایش بسازند.

معماران بی درنگ بی آن که هیچ سهل انگاري و معطلی نشان بدهند، دست به کار شدند. آنها از مکان هاي مختلف سنگ هاي محکم و بزرگ را به آنجا منتقل کردند و روز و شب به ساختن قلعه پرداختند. سرانجام یک روز پیش از روز مقرر قلعه آماده شد. پادشاه از قلعه راضی شد و با خوش قولی و شرافتمندانه به همه معماران جایزه داد. سپس ورزیده ترین پاسداران خود را در اطراف قلعه گماشت.

پادشاه در آستانه روز وقوع حادثه به گفته پیش گو، وارد اتاق سري شد که از همه جا مخفی تر و ایمن تر بود. اما پیش از آن که کمی احساس راحتی کند، متوجه شد که حتی در این اتاق سري هم چند شعاع آفتاب دیده می شود. او فورا به زیر دستان خود دستور داد که هر چه زودتر همه شکاف هاي این اتاق سري را هم پر کنند تا از ورود حادثه و بلا از این راه ها هم جلوگیري شود. سرانجام پادشاه احساس کرد آسوده خاطر شده است. چرا که گمان کرد خود را کاملا از جهان خارج، حتی از نور و هوایش، جدا کرده است.

معلوم است که پادشاه خیلی زود در اتاق بدون هوا خفه شد و مرد. پیش گویی منجم پادشاه به حقیقت پیوسته بود و سرنوشت شوم طبق گفته پیش گو رقم خورده بود!

نتیجه گیری

معنی این داستان را می توان به قلب انسان ها از جمله خود ما تشبیه کرد. در دل ما هم قلعه بسیار محکمی وجود دارد. این قلعه با مواد مختلفی محکم تر از سنگ ساخته شده است. این مواد چیزي به جز خشم و نفرت، گله و شکایت، خوار شمردن و غرور و کبر، شتاب، تعصب و بدبینی و … نیستند. با این مواد واقعا هم می توان قلعه دل را محکم و محکم و باز هم محکم تر کرد و دیگران را پشت درهاي آن گذاشت. همان طور که این پادشاه عمل کرد. قلعه قلب ما هر چه محکم تر و کم منفذتر باشد، احساس خفگی ما هم شدیدتر خواهد بود.

داستان کوتاه آموزنده پیشگوی پادشاه

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

طرز تهیه کدو پلو | پخت کی پلا آملی | آموزش آشپزی

مواد لازم برای کدو پلو درست کردن کدو پلوطرز تهیه کدوپلو kadoo polo ;n, \g,

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کدو پلو را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور آشپزی ، این پست را دنبال کنید

کدو پلو یک غذای سنتی آمل است که به آن کی پلا می گویند. در آمل کدو را مخلوط با برنج می پزند و مصرف می کنند.

زمان آماده سازی : 60 دقیقه | زمان پخت : 60 دقیقه | غذای محلی : آمل

آشپزی آموزش آشپزی اموزش غذا درست کردن

مواد لازم جهت تهیه کدو پلو

پیاز متوسط  :::  2 عدد

کدو مکعبی خرد شده   :::  200 تا 300 گرم

سیر له شده  :::   4 تا 6 عدد

نمک، زردچوبه و دارچین   :::  به میزان لازم

سینه مرغ  :::  1/4 عدد

پخت مرغ سوخاری بدون روغن طرز درست کردن مرغ سوخاری بدون روغن

طرز تهیه کدو پلو

در آمل کدو را مخلوط با برنج می پزند و مصرف می کنند. در این مطلب ما برنج سفید درست کردیم. خود شمالی ها کدو پلو را بدون گوشت مصرف می کنند اما ما 1/4 سینه مرغ را قیمه می کنیم و با نمک و پیاز و زردچوبه تفت می دهیم و با یک لیوان آب می گذاریم تا بپزد و آب آن بخوردش برود. پیاز را ریز خرد می کنیم و سرخ می کنیم و سیر له شده را هم به پیاز اضافه می کنیم و کمی تفت داده و بعد کدوی خرد شده را هم اضافه می کنیم و تفت داده و به آن زردچوبه و دارچین را هم اضافه می کنیم.حرارت را کم کرده و گوشت مرغ را هم به کدو اضافه می کنیم و در ظرف را می گذاریم تا آرام بپزد ولی له نشود و اگر کدو بی مزه بود 1 قاشق غذاخوری شکر به کدو اضافه می کنیم بعد برنج را لایه لایه می کشیم یعنی یک لایه برنج و روی آن از مواد کدو و دوباره برنج، همین کار را تا پایان ادامه می دهیم. حتما یک مقدار برنج زعفرانی هم درست کنید و روی برنج سفید بکشید و بعد کدو را اضافه کنید.

آموزش طرز تهیه کدو پلو کی پلا آملی

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

مدل لباس زمستانی مردانه اسپرت | مدل لباس مردانه جدید

لباس مردانه Baldinini مدل لباس مردانه از برند Baldinini در سال 2016

نمکستان » عکس های جذاب مدل لباس مردانه از برند Baldinini در سال 2016 ، در ادامه با ما همراه باشید

لباس مردانه مدل لباس مردانه model lebas mardane

گالری تصاویر زیبا و جذاب از مدل لباس مردانه اسپورت زمستانی برند و مارک دار 2016

گالری مدل بافت زمستانی مردانه برند تامی هیلفیگر ,مدل بافت مردانه,لباس زمستانی مردانه

گالری تصاویر زیبا و جذاب از مدل لباس مردانه اسپورت زمستانی برند و مارک دار 2016

  سری جدید تصاویر کاپشن و گرمکن مردانه و پسرانه,مدل کاپشن مردانه,ست گرمکن پسرانه جدید

گالری تصاویر زیبا و جذاب از مدل لباس مردانه اسپورت زمستانی برند و مارک دار 2016

 

مدل لباس لباس مجلسی لباس شب

گالری تصاویر زیبا و جذاب از مدل لباس مردانه اسپورت زمستانی برند و مارک دار 2016

عکس های لورفته عکسهای خفن عکس

مدل لباس زمستانی مردانه اسپرت برند و مارک دار

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شب

عکس های خنده دار و طنز | عکس های خنده دار | تصاویر طنز

مجموعه عکس های خنده دار و طنز با موضوعات جالب

نمکستان » سری جدید عکس های خنده دار و خفن ، در ادامه با ما همراه باشید

عکس طنز عکس نوشته های خنده دار عکس های خنده دار

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

عکس طنز عکس خنده دار عکس نوشته های خنده دار

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

عکس طنز و خنده دار عکس نوشته های خنده دار

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

عکس طنز و جالب بامزه عکس نوشته های خنده دار

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

عکس های خفن عکس های لورفته

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

عکس عاشقانه عکس های عاشقانه

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

فال روزانه فال امروز فال روز

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

گرفتن فال حافظ فال حافظ با تعبیر فال حافظ با معنی

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

فال تاروت آنلاین فال تاروت کبیر تاروت

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

فال عطسه فال عطسه شنبه فال عطسه اصلی

گالری جالب و بانمک عکس های جالب و خنده دار جدید با موضوعات فان

تبدیل تاریخ تبدیل شمسی به میلادی تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

مجموعه عکس های خنده دار و طنز با موضوعات جالب

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()